התחושה של העצמאות בוערת בלא מעט אנשים וכך גם כשמגיעים לגיל 16.5 הגיל בו מותר להוציא רישיון- או אז מתחילים החיפושים אחר בית ספר לנהיגה בפתח תקווה. מבלי לבקש מההורים שיקפיצו אתכם מכאן לשם, מבלי להיעזר בחברים, מוניות וכל השאר, מסתמן כי כל מה שאתם צריכים עכשיו זה בית ספר אמין ובטוח בו תלמדו את כל תורת הנהיגה, תנהגו בבטחה ובסופו של דבר לא תסכנו אף עובר אורח. אז איך עושים את זה נכון? מה חשוב לדעת לפני שאתם יוצאים לטסט ועוברים אותו כהלכה? כל התשובות כאן ועכשיו.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים ללמוד נהיגה?

לפני שמתחילים שיעורי נהיגה בפתח תקווה ובפרט בוחרים בית ספר לנהיגה, חשוב מאוד להבין את הבירוקרטיה של הדברים- כאמור, למידת הטפסים, הבנת התאוריה ושילוב הלימודים. למען הסר ספק, אם בכל זאת תבחרו ללמוד נהיגה תוך כדי למידת התאוריה שהרי הדבר יסייע לכם לשלב בין התאורה לבין המעשי בקלות רבה – דבר שלא מעט תלמידים מיישמים. אז מה חשוב לעשות? ראשית יש לפנות אל תחנת צילום מורשית שם תצלמו את תעודת הזהות שלכם – זו שתיכנס אל מאגר משרד הרישוי אליו יצרפו לכם גם טופס ירוק – אתו תלכו אל רופא המשפחה שיחתום גם על הצהרת בריאותכם. לאחר מכן תפנו אל בדיקת עיניים – שם יבדקו את הראייה שלכם ויאשרו כי אתם  אכן בריאים וכשירים לנהיגה.

איך מקבלים אישור על שיעורי נהיגה?

בכדי להתחיל לימודי נהיגה באמצעות בית ספר לנהיגה בפתח תקווה ובשלב הזה חשוב לקחת את הטופס שהזינו עבורכם, לגשת אל משרד הרישוי ולקבל את אישור הנהיגה המיוחל. עם האישור שיהיה לכם תוכלו להתחיל ולחפש מורה לנהיגה ולממש את שיעורי הנהיגה בפועל.

מחפשים בית ספר לנהיגה באזור פתח תקווה? חפשו מורה שיהיה לכם אתו כימיה, שיבין איך לתקן אתכם ובעיקר יהיה נעים ונחמד ללמוד ממנו ואיתו והכי חשוב? אל תפסחו על המלצה מאדם שאתם מכירים ויכולים לשמוח על המלצתו.

בית ספר לנהיגה בפתח תקווה