הילדים שלכם הגיעו לגיל 15.5 ורוצים לפצוח בתהליכי לימוד נהיגה על אופנוע? בדיוק כאן הרשו לנו לדבר על כל מה שיהפוך את זה נכון, מדויק ובעיקר נטול סיכונים- הכול בכדי שהילדים שלכם יוכלו להגיע למקום חפצם בבטחה ועל הדרך לא יסכנו אף אחד- מחפשים שיעורי נהיגה על אופנוע ? אולי הגיע הזמן לדבר על הדברים ברצינות באמצעות המאמר הבא שיסייע לכם לעשות עבור ילדיכם את הבחירה הנכונה.

איך בוחרים לימוד נהיגה על אופנוע?

בחירת מורה לנהיגה או לימוד נהיגה על אופנוע תדרוש מילידכם להציג קודם כל את הגיל המתאים – כאמור גיל 15.5 בו אפשר לצאת לדרך החדשה ולהגשים את החלום – רישיון על אופנוע בדרך הנכונה ביותר. אז מה קודם למה? את הטופס הירוק אתם לבטח מכירים, במעמד הזה יידרש מהילד שלכם לגשת, להצטלם בחנות מורשית לתמונות משרד הרישוי, לעשות את כל הבדיקות לרבות בדיקת עיניים המאשרת כי אין סכנה והיכולת לנהוג על הכביש בטוחה ואינה מסכנת אותו או את האחרים. לאחר קבלת הטופס הירוק אפשר להמשיך הלאה על מנת שיהיה ניתן לגשת וליישם את הלימודים בפועל.

תאוריה מעשי או שילוב של שניהם יחד?

אחת השאלות היותר נפוצות היא האם לשלב תאוריה יחד עם לימוד מעשי, מה כדאי ומה קודם למה?  יש מורים שיגידו לכם שאפשר להתחיל ללמוד ובמקביל ללמוד את התאוריה – כאמור שילוב של שני המרכיבים שיעזרו ברגע האמת -הרגע בשיעור המעשי. מאידך, יש שיטענו כי קודם חשוב ללמוד את התאוריה לעומקה, להבין את חוקי התנועה ורק לאחר מכן לצאת אל הדרך- זאת גם שלא ייווצר מצב שאם לא עברתם שיעורי תאוריה שיעורי הנהיגה עצמם יתארכו לחינם.

אז מה קודם למה? בסיכום דבר חשוב מאוד לעשות מה שמרגיש לכם הכי בנוח אבל הדבר הכי חשוב הוא לבחור בית ספר לנהיגה שמבין, יכול להכיל את הצרכים שלכם ובו זמנית להעביר לכם את מערך השיעורים מבלי ללחוץ אתכם לפינה, ברגיעה והכי חשוב עם תוצאות בטוחות לנהיגה בטוחה ללא מפגעים מיותרים בעתיד.

לימוד נהיגה על אופנוע