הילדים שלכם הגיעו לגיל שאפשר להתחיל- כאמור גיל 16.5 או 15.5 הם רוצים להוציא רישיון על אופנוע או על רכב? הדאגה שלכם די מובנת ובכדי שתוכלו להשאיר את החששות בצד אולי כדאי לדבר על בחירת בית ספר לנהיגה שיעלה את ילדיכם על דרך המלך ועל הדרך יוביל אתכם בדרך הבטוחה. אז איך בוחרים מורה טוב? זו באמת אחת השאלות הקריטיות ביותר שחשוב לכם לענות עליהן לפני שאתם מפקידים אל ילדיכם אל הכביש ואל לימודי הנהיגה.

איך בוחרים בית ספר לנהיגה?

כפי שהבנתם, הכביש הפך מקום יותר ויותר מסוכן ולכן המעורבות שלכם ההורים כאן חשובה ביותר. אז איך באמת בוחרים? האם כל שיטת לימוד יכולה להתאים לילדים שאתם כל כך מכירים? כאן יהיה עליכם למצוא בית ספר שמתאים את עצמו לכולם ויכול לתת הכלה מלאה גם לילדים שאולי סובלים מבעיות של קשב וריכוז- בעיה קריטית ביותר כשעולים על הכביש. לצד המון שיטות, אם אתם בוחרים לצורך העניין מורה לנהיגה או בית ספר לנהיגה רצוי מאוד לוודא כי תוכלו לקבל גם אימון בסימולטור- אימון מתקדם ויכול להקנות בקלות את כל יסודות הלימוד הנכונים והבטוחים כולל הבנת הנהיגה בלילה, בתנאי מזג אוויר קשים ועוד.

הקשר בין בית ספר איכותי לבין ביטחון ילדיכם

בחרתם בית ספר לנהיגה שנראה לכם מצוין? וודאו כי מעבר לעניין העברת הטסט אכן מדובר בבית ספר ששם לו להדגש ברור את עניין הבטיחות. אז בעוד העלות של הוצאת הרישיון עולה לא מעט, הבטיחות היא מעל לכל והחיפזון כפי שכבר נאמר מן השטן הוא ולכן חשוב לבחור בית ספר שגולת הכותרת היא לא בהכרח הוצאת טסט מהר אלא קבלת רישיון בצורה הבטוחה שאינה מסכנת לא את הנוהג ולא את עוברי האורח.

כהמלצה אחרונה הרשו לנו להציע לכם לשלוח את הילדים אל בית ספר לנהיגה בפתח תקווה – אונו דרייב המשלב גם לימודי תאוריה וגם נותן מענה לעניין המבחן המעשי.

בית ספר לנהיגה