בשלב מסוים זה מגיע גם אליכם, הרצון הזה לממש לימודי נהיגה "תוקף" את הילדים שלכם או אפילו אתכם באמצע החיים. אז איך מתחילים? איך בוחרים בית ספר לנהיגה אופנוע ומה זה שונה מבחירת בית ספר שיודע ויכול להעביר לכם את החומרים אודות שיעורי נהיגה על רכב מנועי רגיל? בכדי שנוכל להתקדם הלאה ולעשות עבורכם ועבור ילדיכם את הבחירות הנכונות הנה כמה טעויות שחשוב שתמנעו מהם לפני שאתם יוצאים לדרך חדשה ובעיקר בטוחה – לימוד נהיגה באמצעות בית ספר לנהיגה גם על אופנועים.

איך מקבלים טסט על אופנוע מהר?

אחת השאלות הנפוצות היא האם כדאי לתת במה ל- איך מקבלים טסט מהר או עושים את זה ארוך ובטוח? מיותר לציין כי כלי הרכב הלכו והתרבו עם השנים וכך גם לצערנו התאונות וסיכון חיי אדם. בכדי שזה לא יקרה לכם חשוב מאוד לברור בית ספר לנהיגה אופנוע שלא דוגל בלהוציא לכם רישיון מהר אלא מטרתו ללמד אתכם את החוקים, את הכללים ובעיקר את הנהיגה שאינה מסכנת אתכם, את ילדיכם ואת העוברים והשבים. האם לקחת שיעורי נהיגה אחד לאחר השני? בית ספר איכותי לא ייתן לזה יד וימליץ על לימודים בפרק זמן נכון ובעיקר נוכח העניין הלימודי והרגשי שבדבר. אם כן לא משנה עד כמה תהיה שליטה בחומר הלימודי והיכולת לעשות את כל הנדרש, אם יש מצבים מורכבים בכביש וניגשתם במטרה "לסיים מהר" צפו לתוצאות העלולות חלילה להיגמר באסון. מה כדאי לעשות? אם אתם ניגשים ובוחרים בית ספר לנהיגה, בחרו בית ספר שדוגל באיכות ולא בכמות, בתקופת לימודים נכונה והקצבת מספר שיעורים מאוד מסוים מהרגע שלומדים ועד לרגע בו ניגשים לטסט.

איך בוחרים בית ספר לנהיגה נכון?

יש בתי ספר המאפשרים טסט פנימי על ידי כמה מורים, כאן יהיה עליכם לבחור בית ספר שבו אנשים מאוד מסוימים יבצעו טסט פנימי- זאת בכדי להכין אתכם כמה שיותר טוב לרגע האמת – הטסט על הכביש. מצאתם בית ספר בו התחלופה של המורים גדולה יותר? אולי כדאי לכם לוותר ולהמשיך את החיפוש עד שמגיעים לנכון והבטוח ביותר.