הרגע בו מגיעים לגיל המתאים ללימודי נהיגה הוא בהחלט רגע מדהים בו לא תלויים יותר באף אדם. הרגע המדהים הזה בו אפשר לקחת את הרכב ולנסוע לאן שרוצים מבלי לבקש טרמפ מאף אחד ובעיקר מבלי להטריד אף אחד. עכשיו אתם אדונים לעצמכם. אז אם הגעתם לגיל 16.5 ואתם מתכוננים ליום הגדול הגיע הזמן להתחיל וליישם לימודי נהיגה. שנייה לפני שאתם מתחילים יש לכם את המורה המתאים? הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים מורה לנהיגה בפתח תקווה.

איך בוחרים מורה נהיגה באזור פתח תקווה?

בעת בחירת מורה נהיגה בפתח תקווה יידרש מכם לברור כמה פרמטרים וזאת בהתחשב שכבר הזנתם את הטופס הירוק, ביצעתם את כל הבדיקות, צילמתם תמונה בעבור משרד הרישוי ואתם מוכנים למהלך הבא. אז איך באמת בוחרים מורה נהיגה ? אם אתם גרים בפתח תקווה מה שיידרש מכם זה לבחור מורה שיש לכם כימיה אתו, לא קשוח מדי, לא וותרני מדי- מורה שיוכל לתקן את הטעויות שלכם נכון והכי חשוב שיהיה נחמד להעביר במחיצתו שיעור נהיגה עם תוצאות בסופו של יום.

טיפים נוספים לבחירת מורה נהיגה בפתח תקווה

לאחר שקיבלתם המלצות ממכרים ואנשים שעברו אצל מורה כזה או אחר חשוב שתעשו את המבדקים האחרונים ולא תתפתו בכל זאת ללכת למורה רק על פי המלצות. מה כדאי לעשות ? מבין מגוון הנושאים יש לבדוק האם המורה אכן מתאים מבחינה חברתית לספק לכם שירותים, האם הוא מספק ערך מוסף נוסף ויודע לתת לכם כלים נוספים להתמודדות מעבר ללימוד הסטנדרטי? מבין המבדקים יש לבדוק כי למורה שבחרתם יש את המוניטין המתאים- אחרי הכול כמו בכל דבר גם כאן מוניטין הוא זה שייקבע את איכות השירות קרי שיעורי נהיגה ואיכותם. כמו כן יש לבחור מורה המשויך לבית ספר איכותי- בית ספר שצועד קדימה וגם נותן שירות עם יחס במקרה שהמורה שבחרתם לא יתאים לצרכים שלכם.

רוצים לדעת כמה זה עולה? זכרו, בסופו של דבר העלות תהיה מושפעת גם מסוג הרכב, אורך השיעור שהוא בדרך סטנדרטי והכי חשוב? מקום לימודים עם שם. אנו ממליצים להגיע לאונו דרייב – בית ספר לנהיגה בפתח תקווה .

מורה נהיגה בפתח תקווה